fredag 3 februari 2012

Fredagen är äntligen här!

 Denna fredag fick en extra bra start! Eventuellt kan jag få börja arbeta snart på en verksamhet inom socialt arbete. Det skulle vara underbart och jag hoppas ni håller tummarna hårt att det blir så! Här ska vi snart kicka igång och diska och röjja här hemma. Jag står för disken och Vincent för röjjandet hehe..Sånt som behövs göras då och då helt enkelt! Vincent gnager eller snarare biter  förövrigt på allt som kommer i hans väg spjälsäng, skötbord, bord, kläder , leksaker ja osv.  Han är även i en mer gnällig period och sover oroligare. Just nu kan han somna vid 22 och vakna 07. Det är helt upp och ner just nu men han har i alla fall en längre sovstund på dagen då! Nu får fler tänderna snart kika upp tycker vi! 

Förra fredagen på Bromma blocks. I eftermiddag ska vi mötas upp där igen för lite ärrenden.

Kika gärna in under eftermiddagen. Jag tänkte då visa bilder på resten av vår lägenhet!

1 kommentar:

  1. Det är så härlig blå färg på den, tycker jag! Hoppas att ni får en mysig helg! Kramar

    SvaraRadera