fredag 3 februari 2012

Vår etta- vardagsrum/sovrum

Nu har vi kommit till den sista delen av vår lägenhet nämligen det som är en kombination av vardagsrum och sovrum. Plus att vi äter här. Och byter blöjor. Haha ja vi gör det mesta här. Det är trångt som ni ser men man får göra det det bästa av det och skaffa mycket förvaringslådor som ni kanske ser under sängarna bland annat. Jag kan säga som så att just nu bryr vi oss inte så mycket inredningsmässigt utan mest hur vi ska kunna bo här och stå ut hehe. Inredning är jag superintresserad av och jag älskar detaljer av olika slag men det det får bli i en ny lägenhet! 

Hoppas ni tyckt det varit intressant att läsa och se hur vi bor. Det är lite annorlunda med tanke på att vi bor här som familj och jag kommer nog aldrig glömma denna tid i denna lägenhet! Har ni några frågor så är det bara att skriva i kommentarsfältet.


Ha nu en riktigt fin fredag! Min Mikael slutar snart för dagen och det ser vi fram emot.



1 kommentar:

  1. Kul att du gillar det jag syr =)

    Mysigt ni har. Skulle dock få panik att bo så litet =) Men jag förstår ju er helt klart! Vi skulle ju oxå få bo litet om vi pluggade.
    Här längtar jag verkligen efter ett hus nu. Underbart att bara kunna öppna dörren och slöppa ut våra små vildingar =)
    Kramar!

    SvaraRadera