tisdag 21 februari 2012

Följas genom livet

Vincent tyckte det var spännande att kolla genom glaset på alla saker därnere.
Igår hade jag den bästa måndagen på väldigt länge. Jag har haft möjligheten att ha finbesök av fina Sofia två gånger på några dagar pga att hon haft ärenden i Stockholm. Jag är så glad över att vi har varandra. Att jag har en nära vän som följt mig genom livet, min barndom, tonårstid och nu min vuxentid. Det är otroligt värdefullt för mig! 

Vi tillbringade tid på Bromma blocks igår, shoppade, fikade flera gånger och pratade massa. Sedan var det dags för att skjutsa henne till Centralen. Lika tråkigt varje gång. Man vill bara hålla fast vid stunden. Men livet fortsätter och vi ses snart igen vilket är skönt att veta.

2 kommentarer:

  1. Härligt med såna dagar.... Tråkigt när man måste skiljas bara! :( men som du skriver... Ni ses snartbigen!

    SvaraRadera
  2. Äh vad härligt med såna, jag har också lyckan att ha några i mitt liv. De får man hålla hårt i!

    SvaraRadera