tisdag 12 juli 2011

Blond pojke?

God morgon!

Vincent ville att det skulle vara morgon redan vid åttatiden idag. Jag gav honom frukost i sängen och sedan somnade han om en timme och vaknade precis. Själv har jag precis ätit min frukost. Idag ska jag och Vincent fika/luncha på Bromma Blocks med pappa och hans särbo. Det ska bli trevligt!


På den senaste tiden har jag märkt att Vincent blir allt ljusare i håret. I hårbotten är han blond så snart kanske han blir blond med ljusa lockar, hihi gud vad söt han skulle vara i det! Ser ni förresten hans långa ögonfransar? Så vackra! Dem har han fått av sin pappa.

Hoppas ni får en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Tror att Charlie kommer bli en lintott också, ser redan att hans hår är ljusare, speciellt i rötterna.
    Hoppas ni haft en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Edison har samma hårutveckling hihi, det blir ljusare och ljusare!
    Så fint med långa fransar på pojkar tycker jag! :)

    SvaraRadera
  3. Gulligt med en blondie! Edvin blir bara mer och mer rödhårig tycker jag, hihi.

    Ja, jag förstår att det blir mycket att göra allt under samma tripp, men det är bara ni hör av er om ni vill träffas längre fram. Skulle vara skitkul! kram

    SvaraRadera
  4. Det är ju så sött med blonda lockiga pojkar!! Go Vincent!! :)

    Kram

    SvaraRadera