söndag 10 juli 2011

Total avslappning


Kyckling supreme och bakad potatis med ädelostkräm.

Detta dygn innebar total avslappning för oss. På eftermiddagen invigde vi vår jacuzzi och Vincent gillade att bada i den väldigt mycket.Vi åt god mat i restaurangen på kvällen och tog varsin cider/öl. Vincent var lugn och glad under restaurangbesöket vilket uppskattades massa av oss såklart. Efter maten tog jag en cappuccino och sedan begav vi oss till sviten igen.



Vincent somnade redan klockan 20.00 vilket aldrig har hänt förut men det var mycket nya intryck för honom. När Vincent somnat bestämde vi oss för att basta vilket var efterlängtat och skönt sedan gick vi mellan bastun och jacuzzin under kvällen. När vi badade drack vi lite vin med jordgubbar i. Supermysigt och otroligt avslappnande! Vi har haft det väldigt bra och det gick väldigt bra att ha med sig Vincent, han skötte sig väldigt fint under hela vår trip.




En otrolig utsikt från vår ute terrass.

Uppdatering: Vill även ta och tacka er som önskat oss en fin resa m.m. Tack! Tyvärr känner jag att jag inte har tid att svara på era kommentar personligen vilket jag alltid vill. Hoppas ni har det bra där ni är!

1 kommentar:

  1. Gud sååå härligt! :D Och vad bra att allt gick så smidigt med lillgrabben också. Tycker det va bra att ni hade med er honom under er lilla tripp, det är ju härligt att göra saker med sin familj! Och som du skrev hos mig, ja det är skönt att kunna få vara helt ensamma också någongång ibland men jag syftade mer på att man faktiskt kan ut och äta och sådär fastän man har barnet med sig! :) Kram! (Ps. nu blir det ikappläsning igen, haha!)

    SvaraRadera