onsdag 27 juli 2011

Livet på landet


Vincent busar med pappa.


Vi började vår trip med att besöka min hemkommun Kungsör. Slående vackert och rofyllt är det! Det var härligt att byta stora huvudstaden mot lugnet i Kungsör. Vi gick runt lite i byn och sedan åkte vi till Kungsudden. Kungsudden är en trevlig plats med ett mysigt fik. Där tog vi en varsin räksmörgås.Efter fikan bar det av till min mormor som bor i ett stort hus på landet. Där myste vi med hennes hund, plockade bär och fikade.


Nu är vi här på landstället i Kumla och har det himla trevligt! Vår lilla familj och mina svärföräldrar har ätit grillat ikväll och Vincent har fått ett dopp i sin balja. Kumla är också en trevlig mindre kommun och vi kanske sticker iväg till badet i Kumla och låta Vincent bada lite i en barnpool imorgon. Picknick vore trevligt att ha samtidigt. Åh vad jag njuter av vår tid tillsammans!

4 kommentarer:

  1. Häääärligt det låter! :D Hälsa grabbarna från oss! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på pappan och sonen!! :) Härligt ni verkar ha det!

    SvaraRadera
  3. Nu var det längesen jag kommenterade och längesen jag skrev i min egen blogg också för den delen. Ska bli skärpning. Men jag har allt följt din blogg. Du fick ju barn bara några dagar senare än mig =) Söt han är er lille Vincent =) Kram

    SvaraRadera