torsdag 7 juli 2011

Vincentmys


Jag och Vincent har haft den mysigaste dagen på länge. Jag lade ifrån mig datorn helt och hållet idag och ägnade mig bara åt honom. Vi har legat och myst i sängen och sovit en hel del. Vad skönt det har varit att bara ta det lugnt med Vincent! Vincent har förövrigt varit helt underbar idag och velat ligga bredvid mig i sängen utan att gnälla eller vilja bli en massa underhållen. Vi hade det bara mysigt! Min lilla pojke! På lördag ska jag, Mikael och Vincent iväg på en liten resa. Mer om det får ni veta imorgon! Angående reportaget vi ska vara med i Vi föräldrar så kan jag inte nämna något om det ännu.

2 kommentarer:

  1. Mysigt :) Man får verkligen passa på att mysa när de små vill :) Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt bra dag!

    Oh, vad kul att få vara med där! Du får säga till när du får berätta mer :)

    SvaraRadera