fredag 8 juli 2011

Dagens bebis och utveckling

God förmiddag på er! Äntligen fredag idag! Denna vecka har gått så segt och jag har verkligen längtat!

Igår kom paketet med kläderna jag köpt från Zara. Det är alltid kul när man får paketet hem till dörren. Kläderna var väldigt fina i verkligheten med. Mysdressen är tyvärr i en ganska liten 68 så den kommer vi nog inte hinna använda så länge tyvärr men det får bli att spara till nästa barn. Utöver denna dress köpte jag två t-shirtar åt Vincent i storlek 68. Jag har förresten glömt att berätta att Vincent har vänt sig från mage till rygg nu och han har upprepat det flera dagar. Min stora pojke! Senare idag tänkte jag berätta lite mer för er om vår kommande familjetrip.

Dagens Bebis, i mysdress och t-shirt från Zara baby.



Sötaste ungen i världen!

4 kommentarer:

  1. Nee det var inte alls kul och det var första gången jag var med om något sådant, man kände sig nästan lite diskriminerad... Ja ja det blir inget mer besök dit i alla fall!!

    SvaraRadera
  2. Japp det blir superbra med eget rum till honom! :D Aha, va kul och spännande! Ska bli kul att läsa! Förresten så vände sig Edvin från mage till rygg för första gången igår (som jag sett iaf) :)

    SvaraRadera
  3. Han är verkligen supersöt din lilla kille :D

    SvaraRadera