tisdag 2 augusti 2011

Baby revolution

Vilken härlig dag jag har haft! Jag mötte upp Maria på Fridhemsplan. Hennes kompis Sandra var också med som känner min kompis Linnea vilket var ett riktigt sammanträffande. Sedan gick vi mot det omtalade Baby revolution. Baby revolution är alltså ett ganska nystartat ställe där man kombinerar affär med fik. På själva fiket kan föräldrarna sitta på lite olika second hand möbler och bebisarna kan pröva olika nya barnstolar/möbler. Ett väldigt prisvärt fik där en god chevresmörgås kostade 55:- och te 20:-. Billigt för att vara i Stockholm alltså!

Vincent provar en Stokke barnstol för ca 3000:-. Han var lite stor för den hihi. Långa gubben!

Efter turnen på Baby revolution var vi inne på lite speciella affärer som jag aldrig varit på vilket var roligt! I en av affärerna sålde dem marokansk keramik, lyktor m.m. Det var som att man var utomlands! Hehe. Glöm inte att tävla om Lapptäcket som Sara har sytt. Tävla kan ni göra HÄR.

5 kommentarer:

  1. Där har jag ju ensak mindre att planera iaf, vi ska inte ha något dop vi ska ha en liten namnfest här hemma. Vi gick och prata om det förut och när man tänker efter så behöver det inte bli så mycket och dyrt... Har tänkt att jag ska baka och göra mycket själv =)

    SvaraRadera
  2. Haha, funderade på en såndär insats till bebben. Men ändrade mig ganska så snabbt är jag såg priset :)

    SvaraRadera
  3. Vet inte?
    Ska gå och sova nu i alla fall, försöka!

    Jag önskar med att skiten vore över nu! :(ohhh

    kram

    SvaraRadera
  4. Ja iaf idag.. Det var sjukt varmt och klibbigt utomhus mitt på dagen men sen hade det lättat upp på eftermiddagne så då var det perfekt =)

    SvaraRadera
  5. Låter ju som ett jättemysigt ställer :)

    Kram!

    SvaraRadera