söndag 14 augusti 2011

Lägenhetsvisningar


Vincent imorse när han såg på ett barnprogram och var väldigt glad.

Förra söndagen som ni kanske läste var vi på lägenhetsvisning. Vi var då och tittade på en vindsvåning på 2 rum och kök.Idag ska vi iväg på två visningar på lägenheter med 2 rum och kök. Just nu letar vi inte efter ett boende och är inte med och budar. Det vi vill med lägenhetsvisningarna är att lära känna olika områden och komma till insikt mer om hur vi vill bo och var. När jag sedan har en anställning så blir vi två som kan stå på lånet och då kommer vi att vara med och buda. En ny lägenhet är min höstdröm som jag hoppas går i uppfyllelse! Har du någon dröm för i höst?


Hoppas ni tar vara på denna söndag!


2 kommentarer:

  1. Vad mysigt med lägenhets visningar! Min höstdröm är att få göra om lite hemma. Med nya färger m.m :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt när dom ler :) har Vincent sovit i sin säng sen han var liten bebis alltid? Jag funderade lite på det o tänkte mer att spjälsängen är för natten så Rasmus ska lära sig det.. Men man läser ju lite överallt att bebisarna sover i sängen på dagen så det är kanske nåt man kan börja med när man är hemma.. Bara det är ljust så han inte blandar ihop natt och dag.. Vad tror du?!

    SvaraRadera