fredag 5 augusti 2011

Vi njuter och passar på

God middag rara ni!

Det har varit riktigt skönt att vakna upp de senaste dagarna. Detta eftersom Vincent har börjat sova ända till klockan 9.00-9.30 igen. Men även fast Vincent sover hela nätterna och så länge så finns det såklart även trötthet hemma hos oss också. Idag ska jag och Mikael iväg på en picknick. Vi försöker passa på så mycket som möjligt att göra saker medan han har semester. Rålambshovsparken blir målet idag tror jag.

Här är mina fynd från gårdagen. Två st annorlunda zuccini som ska smaka lite kronärtskocka och gula bönor köpte jag på gårdsbutiken på Rosenhill. Dörrskylten köpte jag på barnbutiken, den kommer bli fin när Vincent har ett eget rum i framtiden.

Tävlingen om lapptäcket avslutas på söndag, tävla kan du göra HÄR

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket :)

    Hoppas nu ni får en bra helg och njuter av sovmorgonen :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. hihii Ja, passa på att njut. Man vet aldrig när det vänder

    SvaraRadera