söndag 14 augusti 2011

Historien bakom varför vi köpte nya ringar


Min nya ring.


Godmorgon! Jag tänkte berätta lite kort om historien bakom varför vi köpte nya ringar.Jag och Mikael förlovade oss för drygt ett år sedan. Efter ca 2 veckor tappade jag min ring. Ringen var alldeles för stor och just den färdiga ringen provade jag aldrig eftersom Mikael bar på ringarna innan eftersom det skulle bli en överraskning hur dem blev. Sedan dess har månaderna gått och gått. Vi har inte tagit tag i det helt enkelt. Men nu är det gjort och det känns verkligen bra! Nu kan jag visa hela världen att mitt hjärta tillhör Mikaels.

3 kommentarer:

  1. Härligt att ni nu har varsina ringar! :) Jättefin ring, är det i vanlig guld? (Alltså inte vitguld eller så). Kram

    SvaraRadera
  2. Det måste ju kännas bra nu när du fått en ny och som dessutom passar!!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att äntligen få ha ringen på fingret igen, jag saknade min ring jätte mycket när jag inte kunde ha den under graviditeten och nu var jag tvungen att töja den men nu känner jag mig hel igen =)
    Jag det kan nog bli så att vi gifter oss två gånger en gång nu i november och en gång till för att förnya våra löften men det är inte förrän om 5-10 år kanske. I och med att vi vill vara gifta nu och inte vänta på att spara till det stora drömbröllopet så gör vi det två gånger istället =)Lite romantiskt tycker jag att förnya sina löften efter ett par år =)

    SvaraRadera