måndag 1 augusti 2011

Sval och skön picknick


Vilken kvav sommar vi har! Jag och Mikael bestämde oss i alla fall för att fly från den kvava lägenheten till Alviks strand. Vincent låg i bara blöjan och var nöjd och jag och Mikael åt jordgubbar, croissant, kycklingspett och läste varsin tidning. Vid Alviks strand är det behagligt och svalt så vi hade det skönt! Efter picknicken åkte vi till Elgiganten där jag köpte en ny hårfön. Det var verkligen välbehövligt då min gått sönder nyligen och jag använder alltid hårfön efter att jag har tvättat håret.

Nu ikväll blir det kyckling och majskolvar i ugnen med potatis. Gott! Vincent har förresten smakat min aprikos/päron pure idag igen och den är fortfarande populär, väldigt kul!

2 kommentarer:

  1. Ja.. kvavt.. men tack ändå för att sommaren äntligen har hittat hit!!

    Mysigt med picknink med familjen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt hörru!

    Ja, dock vet jag ej HUR man kan lösa det.

    KRAM

    SvaraRadera