lördag 6 augusti 2011

Dagens bebis

God förmiddag!Igår somnade Vincent vid 19.00 och jag vid 20.00. Hihi snacka om att majoriteten av familjen var trötta. Det var en välbehövlig sömn och jag gick upp runt 8.00 när Vincent vaknade.Idag ska vi nog åka och shoppa lite mer kläder i Storlek 74 till Vincent, det börjar verkligen bli dags för att börja använda dem kläderna! Tänk vad bebisar växer! Senare ikväll blir det att grilla godsaker! Idag bjuder jag er på en dagens bebis. Det har ju varit semestertider och då har det glömts bort.

Dagens Bebis

Mössan är från Åhlens, bodyn från Lindex,tröjan polarn och pyret och byxorna från Zara baby.


Vincent har gjort framsteg när det gäller att sitta. Han kan nämligen nu sitta i några sekunder utan stöd. Så snart kanske han blir mer stabil. Snart kanske vi har en sittandes liten kille, när började ditt/dina barn sitta?


För att tävla om lapptäcke gå in HÄR

3 kommentarer:

  1. Tack! Ja sittdynan har jag gjort själv =) Snygg är den, men jag önskar jag hade tagit skummgummi i ist för vadd, för den är för sladdrig och kanar ner.

    Haha, ja, jag försöker ha pli på mina ungar.
    Men skenet bedrar. Tror de ser mer väluppfostrade ut på bilderna än vad de är i verkligheten ;-)

    Hoppas ni har en fin helg!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Än dröjer det nog innan Lexie sitter helt själv.. men hon kan som Vincent sitta utan stöd i några sekunder för att sedan ramla ihop dubbelvikt!! :)

    SvaraRadera