onsdag 3 augusti 2011

Woho!


Vår andra söta baby!

Vi har funderat ett tag på det och idag slog vi till. Vi har blivit med vagn. En Koelstra Latinique sittvagn. Den är superfin och röd. På bilden ser den dock lite orange ut. Den är verkligen supersmidig men ändå stabil precis som vi vill ha det. Det känns riktigt härligt med den nya vagnen! Vincent har godkänt den redan genom att somna i den. Åh detta kommer bli så bra! Till vagnen ska jag senare införskaffa en sittdyna från Elodie details. De är så himla fina tycker jag och det är ju bra om Vincent kan sitta och ligga skönt!


Nu tänkte jag göra äppelpure, kan skriva recept till er här sedan. Jo förresten Vincent älskade den köpta puren med majs och potatis. Det går bättre och bättre med maten här. Det kan man säga är lycka!

4 kommentarer:

  1. Är det med 3 hjul? Tycker du att det känns bra? Åh, jag vill också köpa en ny vagn men vet inte vilken än.. :) Vad kostade den där? Härligt att han gillar maten! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker inte om när människor alltid måste fråga om vad det kostar. Vad har det för betydelse? De har köpt vagnen för den känns rätt för dem.

    SvaraRadera
  3. Har aldrig hört talats om vagnen! Jag som är vagnsgalen ;-)
    Den ser ju toppen ut! Det är så fint med vagnar med lite färg tycker jag. Kommer bli jättefin med en sittdyna
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Du Anna, varför jag frågade vad den kostade var för att jag själv håller på och kollar på vagnar och ska köpa en ny, men jag har tyvärr inte så mycket pengar att lägga på det då Oskar inte känner att han vill lägga pengar på en vagn eftersom han ändå aldrig (nästintill) går med den, men jag går ju varje dag och väldigt mycket inne i stan och i butiker och där är ju min vagn som en stor traktor.. Så jag hoppas inte du tog illa upp av att jag frågade? Såg den anonyma kommentaren här uppe... Kram!

    SvaraRadera