söndag 1 april 2012

Familj & traditioner


Nu när man har en egen familj har det blivit viktigare med traditioner . Den där stora glädjen som man hade som barn återupplever man nu med sin familj.Det är riktigt kul!  Snart är påsken här och jag köpte några tidningar när vi var och handlade idag. Jag hoppas på att få lite inspiration till någon påskmiddag och påskfika. Vi får se vad det blir men något kul ska vi allt hitta på att bjuda på. Kanske kan jag även ge er lite påskinspiration? Ni får hålla utkik framöver.

 Vad ska ni hitta på till påsken?

4 kommentarer:

  1. Åh, jag vet precis vad du menar. Jag är mycket för traditioner jag och planerar redan allt roligt som jag vill föra vidare från min barndom till den kommande bebisens!

    SV:Klart att ni skall skaffa syskon snart så att du får gosa med en mage igen ;)

    SvaraRadera
  2. Man blir verkligen det, det kan nog jämföras med mobilen för många andra, att vara utan den, eller datorn, kameran är min andra lilla bebis, haha! :D

    SvaraRadera
  3. Första året går sååå fort, ja resten också. Vips så är de 19 år som min äldsta ich man undrar hur det gick till! ;)

    Hoppas att ni kryar på er, så segt med sjukdomar ju.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Håller med!Har blivit så mycket roligare och viktigare med traditioner, pynt och högtider nu när man har barn!

    SvaraRadera