söndag 8 april 2012

Tankar & Längtan

En sån här fåtölj ska han nog ha när han får ett alldeles eget rum.
Vissa dagar snurrar tankarna mer än andra. Känner ni igen er? Idag är en sådan dag för mig. Mycket längtan finns över att få flytta till större boende en dag. Längtan som även kan vara blandat med frustration. Jag drömmer om ett stort kök där vi kan ha härliga stunder med  familj, vänner och barn. Jag drömmer om att ha ett lugnt och harmoniskt sovrum. Jag drömmer om ett badrum med ett badkar där vi kan dricka champagne och äta jordgubbar. Jag drömmer om ett vackert barnrum till Vincent. Massa inredning kommer det bli och det längtar jag efter.

 Det kommer att bli fantastiskt när vi väl får flytta ifrån vår etta.  Mer än fantastiskt. Jag är övertygad om att vi kommer att hoppa högt av glädje.

4 kommentarer:

  1. Det tror jag absolut att ni kommer göra, hoppa högt av glädje, det skulle jag göra :) Ni är grymma som kämpar på i er etta måste jag säga. Och du, jag tycker också att dom där fåtöljerna är så söta!

    SvaraRadera
  2. absolut! du hade väldigt söt unge du :)

    SvaraRadera
  3. Ja herregud va ni lär tycka att det är lyxigt med något större än en etta. Jag tycker att ni är helt fantastiska som klarar av att leva så litet! Hoppas något dyker upp för er snart!

    Sv: Ja riktigt gulligt med små påskkärringar :)

    SvaraRadera
  4. Sluta inte att drömma, positiva dagdrömmar drar till sig positiva händelser, det VET jag :)
    Älskar Vincents väska :)

    SvaraRadera