måndag 9 april 2012

Imorgon väntar inskolning igen

Min kille har blivit liten bebis igen. Så go!
Nu börjar ledigheten gå mot sitt slut. Lite vemodigt är det allt. Jag älskar verkligen när jag får umgås med min familj även om jag gillar vardagen med.  Imorgon ska jag och Vincent äntligen fortsätta inskolningen och det är så efterlängtat efter alla sjukdomar. Vi har ju haft sjukdomar i två veckor här hemma och nu hoppas jag att vi får andas någon vecka eller två tills nästa gång i alla fall. 

Nu väntar snart sista delen av 30 grader i februari. Det är något vi har följt sedan start och det ska bli spännande att slutet. Har ni också följt det? I alla fall ska jag krypa upp i Mikaels famn nu och njuta av timmarna innan läggdags.

Kram

1 kommentar:

  1. Slitigt där i början med alla dagisbaciller. Tyckte att det var mer vab än jobbdagar första halvåret!
    Lycka till på inskolningen!

    SvaraRadera