tisdag 3 april 2012

Påskpyntande

Här har vi haft sovmorgon två dagar i rad. Gäller att passa på och njuta! Här hemma påskpyntade jag lite för några dagar sedan. Både riset och den fina ljuskreationen fick jag när jag fyllde år. Som jag skrev för någon dag sedan betyder det mer för mig nu att göra det fint och pyssla när det är traditioner runt hörnet. Något påskpyssel får vi se om det blir men det blir för de vuxna i så fall. Nästa år kommer Vincent kunna pyssla mer och det ser jag fram emot. Om vi kommer att ha någon påskkärring här får vi se men kanske Vincent får agera som det. Vore ju bra sött att ha det på bild hehe!

3 kommentarer:

  1. sv: jag kanske bara är utmattad av sömnbristen helt enkelt.. vi har pratat som hastigast med bvc och fått lära oss kolikmassage.. Ska vända mig till kuratorn där så jag får prata med någon..

    Tack :) Kram

    SvaraRadera
  2. Det är mys med pynt men i år har vi bara ljus och en tupp. Nästa år blir det nog ris och ägg i hela lägenheten ;)

    SvaraRadera