söndag 1 april 2012

Längtan efter semester

 Senast jag reste var när Vincent var ett litet pyre i magen. En kärlekstrip alltså! Nu vill jag iväg igen men denna gång med min lilla familj. Kanske någon av er också vill iväg snart?
 Kreta har alltid legat mig varmt om hjärtat och jag har varit där tre gånger. Underbar mat, mycket att upptäcka, fina stränder och barnvänligt. Jag är även intresserad av att åka till Cypern som jag besökt en gång, väldigt trevligt även det.

Jag har ansökt om att få bli Solresors resereporter på Cypern, Kreta, Spanien eller i Kroatien under en vecka. Vill du också ansöka så gör du det här.

2 kommentarer:

  1. Vi ska åka till Alcudia i juni, och OM jag längtar!!!
    Jag själv var där när jag var 9 månader...nu kommer vår lilla tjej vara 10månader när vi åker dit:)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset :) Jag ska också vara med på det här!
    Kram

    SvaraRadera