lördag 31 juli 2010

Det finns inget om

Vissa som läser denna blogg kanske förundras och tycker att det är konstigt att jag väljer att vara öppen med min graviditet i trimester 1 (första delen av graviditeten). Jag väntar barn och jag delar gärna med mig och skriver en del om detta. Jag är inte rädd för att få missfall. Som jag brukar säga så kan man inte oroa sig för allt, livet tar sin egen väg ändå. Man vet aldrig vad som väntar i framtiden. Vilka prövningar man kommer att kämpa med. Men en sak vet jag och det är det enda jag behöver veta. Jag kommer att klara av vad som helst som livet kommer att pröva mig med. Livet kommer alltid att vara skört men jag går inte runt och tänker om barnet kommer utan jag tänker att det kommer att komma till mig och Mikael.

Nu är det 24 timmar kvar tills vi har landat på Rhodos. Så jäkla underbart!

2 kommentarer:

  1. Hej svejs!

    Det är absolut upp till var & en när man vill berätta.

    Ha en bra resa!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Mycket bra skrivet, man kan ju inte gå och oroa sig för något som inte har hänt! Ha det så underbart på er semester, njut!!!!

    SvaraRadera