fredag 2 juli 2010

Kärlek en varm sommardag

Mitt liv är fyllt av kärlek. Varje dag får jag vakna upp brevid den jag älskar. Jag tar det inte för givet, jag njuter varje morgon. Varje dag påminns jag om att jag är sambo. Det har snart gått en månad som sambo men det är fortfarande ofattbart. Ofattbart att jag funnit min kärlek i livet. Någon som är så lik mig själv och som jag älskar så mycket. Jag har funnit det som gör mig hel. Det är du!

Kommer nog aldrig glömma hur rätt det kändes mellan oss från start. Jag visste redan då att jag hade hittat hem. Att få hitta hem efter så lång tid av dåligt mående var det bästa som kunde hända mig och det hände. Livet fick en helomvändning. Men inget jag har tar jag för givet. Jag är så tacksam över alla fina stunder med Mikael och allt bra som hänt mig den senaste tiden. Jag är så glad över att få vara just här där jag är.

Ikväll kommer Mikael hem tidigare, då ska vi dra till Coop och handla. Sedan ska vi grilla i den gemensamma trädgården för lägenhetshuset vi bor i. Ska bli riktigt trevligt och mysigt. Vädret är superbra!

Njut av den vackra sommaren / Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Grattis till kärleken,
    visst är det underbart att älska?!!
    Jag är så tacksam och glad i min man, våra katter & bebisen i magen :-)

    Önskar dig en fin helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh man blir helt varm i kroppen man bara läser de :) Kärlek så mysigt!

    SvaraRadera
  3. Anna: Det är helt underbart! Önskar dig en fin helg med:)Kram

    Malin: Roligt att höra!:)

    SvaraRadera