söndag 11 juli 2010

En fin helg

Helgen har varit ganska späckad. I fredags var vi på grillning hos pappas nya kvinna. Det var avslappnat och vi hade roligt och trevligt tillsammans. Kul att pappa har hittat kärleken igen. Jag är så glad för honom. Han om någon förtjänar all kärlek i världen. Vi bjöds på väldigt god mat också! Igår var kom min bästa vän på besök hit och vi badade på Fredhällsbadet på Kungsholmen. Efter det beslut vi oss för att äta lunch på ett ställe där jag tog en pasta.

På kvällen var vi på Blekholmens restaurang, det låg fint vid vattnet men maten var bara ok så det är nog inget ställe jag ska besöka igen för att äta. Senare drog vi vidare mot Snaps men det var väldigt mycket folk där och jag avr trött och ville åka hem. Min bästa vän kände två killar där så hon fortsatte kvällen . För mig och Mikael blev det hem och sova.

Föresten har det hänt något fantastiskt. Jag och Mikael väntar barn! Det är beräknat i början av mars. Känns jättebra!

Bilder från gårdagen:

Planka som jag åt på restaurangen


Alkoholfridrink




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar