onsdag 7 juli 2010

Har varit väldigt sliten

Har haft en tuff början på denna vecka därav har jag inte haft lust att varken blogga eller att läsa andras bloggar. Igår var jag så sliten och trött på mitt jobb så jag låg och grät i Mikaels famn innan vi somnade. Men jag fortsätter att kämpa på. Känner mig stolt för hur hårt jag kämpar. Det som får mig att kämpa är Mikaels oändliga stöd och uppmuntran, de lediga helgerna och Rhodos. I helgen ska det i alla fall bli väldigt trevligt. På fredag är jag och Mikael bjudna på grillning hos pappas "tjej". Jag tror i alla fall de är ihop nu. Märker verkligen hur glad han är nu vilket är underbart! På lördag kommer min bästa kompis hit vilket också ska bli väldigt trevligt. Får se vad man hittar på då!

Ha en fin kväll / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar