lördag 3 juli 2010

En vacker lördag

Jag och Mikael firar 6 månader på måndag. Dessa månader känns som ett år! De är de bästa dagarna i mitt liv. Vi har skrattat, gråtit, bråkat, förlovat oss, blivit sambo. Vi har haft riktigt kul och vi passar otroligt bra ihop. Vi är själsfränder, bästisar, sambos, förlovade, älskare och varandras stöttepelare i livet. Är tacksam för all kärlek jag får varje dag av honom!

Snart ska vi till stan. Mikael ska hämta sitt pass som redan är klart. Sedan ska vi gå lite i affärer för att avsluta med ett restaurangbesök för att fira att vi varit tillsammans i 6 månader. Han är så gullig som överaskar mig med saker som detta.

Ikväll kanske det blir grillning med hemma hos Mikaels bror. Jag hoppas på det i alla fall! Vore väldigt trevligt.

Drick mycket vatten i värmen / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar