torsdag 1 juli 2010

Det börjar bli mer och mer ordning i lägenheten

Har fortfarande varit lite trött idag. Men har ändå fått en del gjort. Har fixat ordning en del här i lägenheten som vi inte har hunnit med eller rättare sagt jag har inte hunnit. Egentligen har jag hunnit men jag och Mikael prioriterade att ta vara på semestern vi hade tillsammans. Vi hade helt enkelt viktigare saker för oss än att städa och fixa iordning alla prylar jag haft med mig. Här är en bild på en del av köket jag har fixat iordning idag. Min favorit tavla med livsmottot : "Älska livet som det är" från http://kreativinsikt.jetshop.se/. De har verkligen underbara saker där!



Ska snart sätta igång med maten till ikväll. Det blir marinerad kyckling i ugn med potatis och gröna bönor. Ska bli jättegott! Ska plocka en blomma från trädgården till älsklingen också. Han har sånt tålamod, säger alltid fina komplimanger och är så gullig. Han är min gullis helt enkelt! Efter middagen beger vi oss mot gymmet för tredje gången denna vecka. Känns riktigt bra och det är kul att träna ihop.

Ha en bra kväll / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar