söndag 18 juli 2010

Vitaminer för mig och bebis

God kväll!

Hade en underbar upptäckt idag. Betydligt svalare än tidigare och jag njuter massor! Har även mått bättre idag men känt mig lite krasslig. Därför tog jag tag i saken och köpte vitaminer till mig och bebis. Jag köpte ACO KVINNA på Apoteket som är bra för gravida kvinnor speciellt genom folsyran och järnet. Hoppas nu att få slut på yrseln.

Idag har det annars varit en väldigt lugn dag med film och mys. Vi har även bokat en hotellnatt dagen innan vi åker till Rhodos på Ibis hotell vid Arlanda. Har bott där förut och det är jättesmidigt.Ikväll ska jag och Mikael kolla på någon film och äta fruktsallad. Det var längesedan. Ska bli supergott! Sedan blir det godnatt för oss.

Hoppas ni har en fin kväll / Anna

2 kommentarer:

  1. VISST är de underbart när det blivit lite svalare?:) Man kannäer sig som människa igen:D

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen. Det är härligt!:)

    SvaraRadera