tisdag 13 juli 2010

Ibland finns det mycket tyckande

Nu tar värmen snart kål på mig. En konstant hetta och kvavt. Kan knappt andas när jag är ute och går i hemtjänsten. Nu är jag i alla fall hemma och sitter med en fläkt som vi köpte för ett tag sen. Utan den hade det inte gått att vara inne. Så det är toppen med en fläkt!

När det gäller graviditeten så är det flera som säger att det är lite dålig timing. Men för oss är det inte det. Detta barn jag bär är väldigt genomtänkt och efterlängtat av oss. Men det är många som ska tycka och tänka jämt. Det var likadant när jag och Mikael förlovade oss. Det viktigaste är att jag och Mikael är glada och att vi tror att vi kommer att klara detta. Ja vad hade jag gjort utan honom och hans ord. Han är så underbar! Föresten är vi beräknade att bli föräldrar i mars. Känns bra att få barn om våren. Då har man hela sommaren framför sig.

Jag känner stor lycka över det lilla liv som växer i mig.

Ha en fin kväll alla:)/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar