fredag 30 juli 2010

Vecka 9 ( 8+0) och vår kommande kärlekstrip

God dag kära läsare. Igår shoppade jag och Mikael i stan. Blev en del kläder och annat viktigt inför resan, + en söt body till bebis som jag tror skulle bli jättefin som första plagget.

Bodyn till bebisen(från polarn och pyret).



Jättesköna kommer dessa att bli på resan tror jag



Igår gick jag även in i vecka 9(8+0). Veckorna går fort och i denna vecka ska könet bestämmas. Mycket som händer med bebisen helt enkelt! Idag är det endast 2 dagar till avresa men imorgon drar vi till hotellet Ibis hotell som ligger precis vid Arlanda. Vi tänkte äta middag där imorgon kväll sedan blir det att ligga i hotellsängen och ta det lugnt framför tvn. På själva avresedagen som är på söndag så skjutsar de oss till flighten. Dock har vi inte börjat packat ännu. Men vi tänkte snart börja med det. Är trots allt en hel del som ska packas, mycket småprylar som alvedon och sådant som är viktigt att inte glömma hemma. Ska bli en helt underbar vecka och jag kommer uppdatera er när jag är hemma igen. Kommer inte blogga något därborta. Har man semester så ska man verkligen ägna tiden att vara närvarande där. Få sin vila och njutning! Kan hända att jag dyker upp här på bloggen imorgon men om inte så får ni ha det så bra så länge.

Kramar på er så länge

1 kommentar:

  1. Ja de är så himla tråkigt när dom inte är de =( Men nu har vi bestämt oss för att byta, nu ska jag bara komma till skott och boka in ett möte hos en ny en :)

    SvaraRadera