tisdag 20 juli 2010

Idag är det min tur att vara ängel

Idag har det gått bättre på jobbet men fick ett sms från Mikael att han inte var så kry. Därför tänkte jag att nu är det min tur att stötta och uppmuntra honom. Vara hans ängel.

Därför gick jag och köpte glass åt honom.


Han blev jätteglad och det känns skönt när det är jag som kan vara den som är stöttepelaren. Det är tur att man oftast har sina dåliga dagar på olika dagar i ett förhållande. På så vis blir det en balans. Idag är jag gärna Mikaels ängel, jag hämtar glass när han så önskar och allt annat han ber mig om hehe. Kanske inte är så mycket han kommer be om då han inte mår så jättebra men ja jag finns i alla fall här och stöttar och uppmuntrar honom. Menar inte att jag bara kan vara hans ängel de dagar han mår sämre. Jag kan vara det betydligt oftare än så! Orsaken till det är att han är en helt underbar ängel mot mig och man vill honom bara gott och göra goda saker för honom ofta. Ge en överaskning, laga god mat, diska, säga fina ord osv. Saker kan vara så enkla men ack så värdefulla att göra för sin partner.

My look today,solbränd och sliten men glad i hjärtat. 12 dagar kvar till Rhodos!

1 kommentar:

  1. Ja vi har faktiskt haft riktigt dålig väder denna sommar,så himla trist =(

    Hörde de ifrån pappa som var upp i helgen att de var tydligen väldigt bra väder i sthlm, tyvärr har vi inte fått ta del utav de. Så synd, jag lever dock på hoppet än att de ska komma några varma vindar!

    SvaraRadera