tisdag 11 oktober 2011

11 oktober



Idag är det exakt ett år sedan vi var på ultraljudet och fick reda på att det bodde en liten pojke i magen. Det var en speciell dag med restaurangbesök! Denna morgon och förmiddag har jag varit riktigt trött och seg. Ute är det underbart höstväder så det blir en promenad runt Lillsjön tror jag. Jag funderar på att sätta Vincent på en filt och ta fina höstkort. Kanske det kan bli några fina porträtt? Vad gör ni idag? Hoppas ni får en fin höstdag!


Förresten filmen är tillgänglig nu!

4 kommentarer:

  1. Eller hur! Hus, eller åtminstone större lägenhet eller radhus står långt upp på önskelistan - visst funkar det när man prioriterar och planerar (kylen och frysen är till exempel minimal), men det vore så skönt att slippa tänka på sånt och istället ha lite extra space, som kanske till och med inte ens vet vad man ska göra med?

    Ja, gud, det vore skönt :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh det är ju så mysigt med höstbilder! Hoppas du fick några fina!

    Nej, BF är på torsdag. Men känns som jag kommer gå över. Händer lixom ingenting här. haha

    SvaraRadera
  3. Åh, kommer aldrig glömma dagarna då jag "mötte" mina fina

    SvaraRadera