måndag 10 oktober 2011

Ljus muntrar upp en mörk morgon


Morgonen var mörk,grå och kall. Ljus muntrar upp när det är mörkt så därför tände jag lite ljus i lägenheten. Det är rätt mysigt att sitta och äta sin frukost med tända ljus. Helst av allt tänder jag luktljus men jag vet inte om vi har sådana hemma just nu. Det får bli att införskaffa! Under förmiddagen har jag tittat i Mios höstkatalog. Väldigt mycket fint och mycket man skulle vilja ha i en större lägenhet. Det ska bli riktigt kul att få införskaffa en ny soffa osv. Inredning är något jag verkligen tycker är kul!

4 kommentarer:

  1. Här används nog 100 ljus i veckan hahaha

    SvaraRadera
  2. Har du en Iphone så kan du skicka videon direkt till youtube =)

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt ni ser ut att ha det!
    Här hemma går det oxå åt mängder av ljus!!

    Som jag fattade det på henne så jag de inte svepning då heller. Men har man lixom gått över i 2 veckor så borde de ju testa

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt! Älskar också ljus, men framför allt doftljus.

    Sv. Ingen aning. Höjt kraven succesivt, haft känsligare perioder då jag varit mer lättmottaglig för omgivningens krav och "tvingades" strukturera upp mitt liv på ett helt rubbat sätt på högstadiet/gymnasiet.. Svårt att lära om. Vill inte föra vidare till Emma så är hög tid att bryta vanan nu

    SvaraRadera