måndag 24 oktober 2011

Vincent 7 månader


Den finaste ungen på denna jord har nu blivit 7 månader. Jag har tidigare tänkt att det inte har hänt så mycket denna månad som gått. Men det har hänt massor! Men det är mycket som Vincent har finslipat på det han redan kunnat. Vincent har storlek 74. Hur stor han är vet jag inte i nuläget men ska kolla det på ett drop in besök på Bcv tänkte jag.

Han ålar sig fram och krypa är nog inom kort som det händer då han tränar på det. Han vill vara överallt och ingenstans och det är han med de långa armarna. Han kan nu sitta längre stunder. Han håller även på att klättra när man har honom i soffan eller famnen. Vincent har börjat komma in i separations fasen och han gillar absolut inte när jag går till köket osv då gråter han. Han har ingen tand ännu. Han gillar när mamma låter som en hund eller en tiger hihi. Äppelgröt är skitgott och favoriten enligt Vincent, så det rekommenderar han till andra bebisar!

5 kommentarer:

  1. Grattis söta lilla Vincent! :) När mamma lämnar rummet är ingen höjdare här heller!

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland blir det lite gnäll, och i sin egen blogg får man ju skriva vad man vill :p

    Grattis Vincent!

    SvaraRadera
  3. Det BLEV måndagsmys. Med film och tom popcorn hahaa

    SvaraRadera
  4. Grattis till stora killen! Än än gång säger jag det, Tiden går föör fort!
    Äppelgröt var poppis för mina killar med =)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Grattis till Vincent! Världens sötaste lilla kille =)

    SvaraRadera