söndag 2 oktober 2011

Ibland trivs jag med att göra ingenting


Ibland är det skönt att inte ha någonting på schemat. I helgen har vi ägnat oss åt att inte göra någonting alls. Bara vara och umgås tillsammans hemma. Det kan vara riktigt skönt ibland! Ikväll ska vi äta något riktigt höstigt, nämligen gryta. Det är något jag älskar att äta så här års. Vi ska även kolla på de olika humorprogrammen som är idag på tv-tablån, nämligen Gustavsson tre trappor och Partaj. Missa inte dem, det är skönt att skratta lite extra !

Ha en fin Söndag fina ni!

6 kommentarer:

  1. Gustavsson 3 tr är riktigt roligt! Härligt att ni haft en fin helg. Hoppas ni 3 mår bra :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild! :) Absolut, familjetid är det bästa som finns tycker jag!!

    Smörgåsrån får Edison ibland men jag tycker att han sätter i halsen så mycket :( Gör inte Vincent det?

    SvaraRadera
  3. Det där skulle jag oxå behöva tror jag, men med 2 små går det inte riktigt ihop hahaha

    SvaraRadera
  4. Gud vilken härlig bild! =)
    Kikade in på din blogg när det var förlossningsdags för dig, så jag hade lite koll ;-)

    SvaraRadera