fredag 7 oktober 2011

Fredag


Dessa ögon är jag förtrollad av.

Såg ni Drömmen om ett barn igår? Jag och Mikael satt och tittade på det. Och åh vad det berörde mig! Det ryste till om och om igen i kroppen. Av glädje till andras glädje. Det var fantastiskt att se paret som efter 10 IVF och två missfall äntligen fick en liten flicka på 8 månader genom adoption. Deras dröm blev sann! Det ska bli intressant att fortsätta titta på detta program.

Idag är det fredag igen och Mikael arbetar bara halvdag eftersom vi har ett ärende på eftermiddagen. Vad skönt det ska bli med helg! Imorgon blir det kalas/släktträff i Örebro och det ska bli så kul att träffa en av mina kusiner som ska ha barn om 2 månader. Jag tänker på när man själv satt där och hade 2 månader kvar. Vid jul 2010 var det så för mig. Hoppas på att få vara med om det igen!

2 kommentarer:

  1. Jag såg bara lite på det programmet och såg när de fick sin lilla flicka - helt underbart vackert att se dem så lyckliga när de hämtade hem henne..

    Vad roligt att träffa din kusin som är gravid!

    Sv: Gillar han sitt piano då? Vi har faktiskt inga leksaker som låter (förutom speldosor) så vi kanske borde köpa hem något. Frågan är bara om man som förälder orkar med det? Haha :D

    SvaraRadera
  2. Jag satt där och grät jag som vanligt haha!! Så fint när de fick sin flicka!!

    SvaraRadera