tisdag 4 oktober 2011

Delad lycka


Hej på er fina! Idag är det strålande höstväder och jag mår riktigt bra. Mikael har varit hemma och varit sjuk idag, misstänkt bihåleinflammation. Därav har vi fått extra tid tillsammans mitt i all vardag. Det har varit skönt! Nyligen hade vi mellanmål och vi åt goda smörgåsar med extra tillbehör. Så borde man piffa upp smörgåsar oftare, det blir ju desto godare! Lycka kan vara något så enkelt som en god smörgås med ens kära sambo.


Något jag ser fram emot just nu är
Underbara barn mässan. Jag, Mikael och Vincent ska traska runt där. Ska du också dit?

6 kommentarer:

  1. Jag vill också på mässan, men det får nog bli nästa år :)

    SvaraRadera
  2. Jag och Owe ska gå fast på fredagen :) när tänkte ni gå?

    SvaraRadera
  3. Vi ska gå såklart :) Gick förra året med min osynliga mage och blev bortknuffad av alla stora magar och barnvagnar :p I år ska jag hämnas, haha :p

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att Mikael är sjuk men så mysigt för er att få vara tillsammans hela familjen och vardagslyxa lite! :)

    SvaraRadera
  5. Det finns för och nackdelar :)

    SvaraRadera