torsdag 6 oktober 2011

Drömmen om ett barn


Det senaste året har det gått många program om människor som får barn. Men det är inte alltid så självklart. Nu idag börjar programmet Drömmen om ett barn som handlar om människor som får kämpa för att få barn och vissa kanske aldrig får det. Det måste ligga en stor sorg och tomhet i det. Jag är väldigt tacksam över Vincent och jag tog aldrig för givet att jag skulle bli med barn. Men jag blir ännu mer tacksam över min älskade pojke när jag hör och läser om dessa människor. Tack för vår pojke, han är det bästa som hänt oss!

4 kommentarer:

  1. Är verkligen en gåva att få bli förälder... Finaste som finns i världen

    SvaraRadera
  2. ja här sitter man med tårar i ögonen och ser på par som kämpar. Vilken tur man haft!

    SvaraRadera
  3. Ja, man känner sig väldigt lyckligt lottad

    SvaraRadera
  4. Jo man är verkligen lyckligt lottad som hade så pass lätt att få barn ändå.
    Oscar var är ett p-piller barn, William på 2a försöket och denna lilla på 5 eller 6 försöket.
    Tror inte ens att man kan förstå ett pars sorg när man försökt i hela 9 år.
    Kramar!

    SvaraRadera