lördag 29 oktober 2011

Mysiga stunder


Jag tycker att det är så roligt att ni är intresserade av julrecept i december! Det ska bli kul att hålla på och stöka. Förberedelserna inför jul är så mysiga och trevliga! Idag har vi varit i Liljeholmens galleria och ätit lunch. Maten är himla god där! Sedan drog vi vidare till Bromma Blocks där jag tänkt införskaffa något lördagspyssel på Panduro. Men jag har som vanligt världens beslutsångest hehe. Kom ut efter en halvtimme med katalogen i handen. Nästa gång kanske!? Istället blev det två tidningar varav jag hunnit med den ena under eftermiddagen. Mysig lördagsläsning i sängen bredvid mannen jag älskar. Det är skönt att läsa och att ha någon bredvid att gosa in sig i. Det njöt jag av idag!


Ska svara på era fina kommentarer ikväll! Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar