måndag 26 mars 2012

1 års kalas i Bromma

Kalaset blev jättelyckat i lördags! Vincent hade dagen till ära på sig en liten fin heldress med fluga. Otroligt sött födelsedagsbarn måste sägas! Gästerna började komma runt 13 och då hade jag precis hunnit klart att spritsa ut frosting på morots cupcakes. Jag bakade även chocolate chip cookies, chokladbollar med olika garnering och kärleksmums. Utöver det serverades marianne godis, majskrokar till de små och en födelsedagstårta. 
 Ballonger hade vi lite här och där i lokalen och det var en favorit hos Vincent. Något som var en favorit hos de vuxna var mina morots cupcakes som ni ser nedan. Det är extra roligt med uppskattning när man lagt ner mycket kärlek och tid på det. Vincent fick massa fina födelsedagspresenter och även mamman firades med fina presenter. Tack för allt fint fina ni!

Muffinsträdet fick jag av Mikael i födelsedagspresent.

3 kommentarer:

  1. Vad fint ni gjort! Och grattis i efterskott till Vincent!

    SvaraRadera
  2. Så fin han är i fluga! Var har du hittat den?
    Och grattis, till både födelsedagsbarnet och föräldrarna :-)

    SvaraRadera
  3. Så fin han var! Och vilka fina cupcakes! Vilken smart grej, den där muffinsträdet. Det har jag aldrig sett förut, men den var ju toppensnygg! :D

    SvaraRadera