onsdag 7 mars 2012

Vi föräldrar-artikeln mars 2012

Artikeln handlar alltså om vardagskonflikter och tidningen finns att köpa ute just nu. Jag är ganska nöjd över artikeln även om saker förändrats sedan dess eftersom det är ca 5 månader sedan , däremot bilden tycker jag inte var en av dem bästa av vad jag fick se innan varken på mig eller Vincent. Mikael var den enda som blev bra hehe. Men men jag bjuder på den!  För övrigt är jag himla trött idag och funderar på att unna mig en cappuccino och ta det lugnt eftersom Vincent nyss har somnat.

Har någon av er läst den?

2 kommentarer:

  1. Åh nu måste jag ju nästan ta o köpa tidningen =)
    Tycker ni är jättefina allihopa på bilden, men jag förstår din känsla att de kunde ha valt en bättre. Man känner sig själv helt enkelt snyggare på vissa bilder än andra.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Nämen vad roligt. Jag lär ta och köpa tidningen :)

    SvaraRadera