fredag 9 mars 2012

För ett år sedan


En av de sista magbilderna, det ni ser i bakgrunden är bb väskorna.
Hade vi självaste bf dagen . Vi skulle dock få vänta ytterligare 14 dagar. Som tur var tog Mikael ledigt from dagen efter vilket var ett otroligt stöd för mig då . Så här skrev jag bland annat på bf dagen:

"God förmiddag! Det värmer min förmiddag lite extra att ni tänker på mig. Idag har vi kommit till den stora dagen. Bf dagen. Tänk att vi har gått och väntat på det här datumet så länge. 280 dagar har blivit till 0. Det trodde man knappt i början. Allt var så abstrakt och overkligt. Ju längre tid det har gått i graviditeten ju mer konkret och verkligare har det blivit att man faktiskt ska bli någons förälder. Snart får jag möta min son för allra första gången. Det ska bli helt underbart!".

Hoppas ni får en fredag! Vi hörs senare under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar