tisdag 20 mars 2012

Födelsedag

Hipp hipp hurra idag är det min födelsedag! Jag har fått fin frukost på sängen och en fin present med kort av Mikael. Frukosten bestod av smörgåsar av tunnbröd och fruktsallad. Nästan lika bra som på hotell! Jag har haft en fin födelsedag med mycket mys och lite bakande inför helgens kalas. Tankarna har idag gått en del till förra årets födelsedag. Då var jag höggravid och hade gått över hela 11 dagar. Tre dagar senare kom Vincent till oss. Det är stora känslor att tänka tillbaka.

 Nu ska jag fortsätta mysa och önskar er en fin kväll! 

8 kommentarer:

  1. Ja må hon leva....hurra hurra hurra!! Grattis vännen! Hoppas att du har haft en toppenfördelsedag!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Grattis Anna! Hoppas du har haft en superdag! Kramar

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS finaste Anna på din dag! Låter verkligen som en fin dag du haft! Kramar

    SvaraRadera
  4. Sv: Hehe ne jag brukar aldrig tänka eller räkna med de pengarna men eftersom jag fått tillbaka varje gång så hade jag räknat lite med dem ;) Jag vill bl.a att vi ska köpa en större säng, det blir lite trångt med den vi har nu, men det löser sig :) Kram!

    SvaraRadera
  5. När biverkningarna är som värst är jag tvungen att ha soffläge, men annars är jag som vanligt här hemma men tar det lite lugnare
    Kram

    SvaraRadera