fredag 16 mars 2012

En släng av migrän & gå med mammas ena hand

Du och jag. Hand i hand. Vilken vår och sommar vi ska ha!
Idag har jag varit på ett möte på arbetsförmedlingen eftersom jag behöver bekräfta att jag är aktivt arbetssökande nu när Vincent ska ha en förskoleplats. Vincent var under tiden hos farmor och farfar. Efter mötet fick jag huvudvärk som senare under dagen utvecklades till migrän. Kände mig knockad , snurrig, samt lite illamående. Efter en migräntablett, vila och fredagsmiddag så blev det mycket bättre. Så himla lättad och glad man blir när det släpper. Man vill ju verkligen inte vara sjuk i migrän när helgen kommer.


Förresten har Vincent börjat kunna gå steg med ena handen sedan några dagar och idag har han släppt rädslan och kan gå med ena handen helt, snabb är han med.  Himla mysigt att ha honom bredvid i ena handen. Nu närmar sig de allra första stegen. Mammas och pappas stora kille. En vecka kvar idag.

Ha en riktigt fin helg, hoppas ni får hålla er friska och krya!

1 kommentar: