fredag 2 mars 2012

Är du kommen nu min kära vän våren?

Vilka härliga vårkänslor vi haft idag. Vi har tillbringat tid i en lekpark i närområdet jag och Vincent. Och så här lycklig kan man bli när man får gunga. Att få se sitt barn glad och skratta är en av livets vackraste gåvor. Det bubblar till i en och man känner extra tacksamhet och lycka. Visst är han underbar vårt charmtroll hihi?! Idag ska jag få en hårrenovering hos frisören och det ska bli skönt att låta någon ta hand om mitt hår, samtidigt får jag egentid och det ska bli lyx.  Sedan blir det fredagsmys i vanlig ordning med min familj. Kära fredag du är så välkommen !

Apropå Vi föräldrar så är det denna månad som vi är med. Tidningen kom ut igår och jag och Mikael skrattade ett antal gånger åt vår artikel som handlar om vardagskonflikter. Bilden de tog är tagen i en studio och jag tyckte väl bilden de valt var sådär men ska kolla om jag kan få de andra bilderna från fotografen.

Vad gör ni denna helg?


4 kommentarer:

  1. Ja det är UNDERBART att se sitt barn glädjas! Gustav kastade iväg några härliga skratt när vi storhandlade tidigare idag, tänk, vem mer än han skulle tycka det var kul att någon framför honom sa "wao-wao" och grimarserade lite? Nä, underbart är det!
    Hoppas ni får en skön helg. Här skall vi ha främmat hela helgen och kolla vasaloppet!

    SvaraRadera
  2. Mys, vi har också gungat idag

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att se er i tidningen hihi! :) Hoppas ni har en finfin lördagskväll! Kram

    SvaraRadera