tisdag 13 mars 2012

Sänkt men det bryter inte ut

Idag är denna mamma ganska sänkt igen. Det är som att man går runt och bär på någon sjukdom som aldrig bryter sig ut fullt ut. Energin är låg och jag får verkligen ta det lugnt och försöka få tillbaka energin. Jag ligger i soffan och drömmer mig bort till härliga vårpromenader och picknics med söta jordgubbar. Bilden ovan gillar jag även om själva bilden inte är jättefin. Men just då busade jag  med Vincent för att framkalla det bästa skrattet jag vet. En av de bästa sakerna med att vara mamma.


2 kommentarer:

  1. Han är ju såå gosesöt!
    Vad jobbigt när man har nått skit i kroppen! Hoppas att du blir bättre snarast!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker bilden är jättefin och härlig! Hoppas du tillfrisknar helt snart! Kram

    SvaraRadera