fredag 23 mars 2012

Bakning & lekparken


Han var duktig att gå med skorna ute. Min fina 1 åring!
Det har varit en riktigt härlig dag idag. Jag har bakat både kärleksmums och morotscupcakes idag. Vincent sov en hel del så han fick mest vara med på slutet och provsmaka lite. Mycket väl godkänd lät det som att jag blev, det smickrar ju alltid ens mammahjärta!  Efter det blev det lunch och sedan en tur till en lekpark där vi invigde de allra första skorna och hans nya vårkläder som vi köpte igår på Stadium. Setet är Everest och det kostade endast 500 :-  detta för att de har 25 års jubileum där just nu. Vi handlade även Everest galonbyxor som kostade 50 :- på jubileum. Mitt tips är att kolla där om ni behöver införskaffa ytterkläder till de små.

Nu är det bara drygt 1,5 timme kvar tills pappan kommer hem och det ska bli riktigt skönt, vara samlad hela familjen. Imorgon väntar 1 års kalas. Mer om det kommer framöver!

1 kommentar:

  1. Bra tips om stadium! :) Jag tror vi har allt vi behöver till Edvin just nu förutom ett par vårskor men alltid bra att kika ju! :)

    Sv: Jo, det funkar bra på förskolan. Den ena av personalen är fortfarande oengagerad och svår att tycka om, men Edvin springer ifrån Oskar vid lämning och hämtning och har fått en favoritfröken iaf :) Så det verkar ju lovande ;)

    SvaraRadera