lördag 3 mars 2012

Schlagerkväll och pastagratäng

Bild från igår.
Igår kväll såg vi filmen Happy End. Den var helt ok men inget jag rekommenderar till er. Idag har vi varit och köpt skor åt pappan i familjen och hälsat på svärföräldrarna en stund. Det har varit en trevlig dag och Vincent har varit riktigt i farten och varit en del gnällig. Han har nämligen varit igång hela dagen utan vila, vi får se när han tar natt för idag. Ikväll blir det andra chansen i Melodifestivalen och till det ska vi äta pastagratäng. Sedan vi började med att planera middagar har vi provat lite nya rätter vilket är kul. Kvällens middag tror jag blir en riktig höjdare. Blir det bra får jag dela med mig här! 

Hoppas du har en riktigt fin lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Gokväll! Allt bra med dig? Väldigt fin blogg har du! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad arg han ser ut! :)

    Jag satt och bläddrade i Vi föräldrar igår och plötsligt dök ni upp där! Vad kul, visste inte att ni skulle vara med :)

    SvaraRadera