fredag 23 mars 2012

Vincent 1 år

12 timmar gammal 23 mars 2011
Det är liksom inte klokt att min lilla bebis har gått och blivit ett år. För ett år sedan var jag på BB och höll det lilla nyfödda knytet jag inte kunde slita blicken ifrån. Min alldeles egna son. Det lilla knytet som endast kunde äta, bajsa  och sova. Och sedan var han den vackraste bebis jag någonsin sett förstås!  Nu har liten blivit stor och kan säga flera ord, förstå massor,  gå med ena handen och snart kan han gå helt själv. Vårt hjärta! Du är det bästa som hänt oss.
 Nu på morgonen väckte vi Vincent genom att sjunga ja må han leva och det var så gulligt att se honom vakna. Efter skönsången så öppnades det paket där det låg ett par röda kavatskor i. Sedan blev det majskrokar och lite juice för Vincents del. En riktigt mysig morgon har det varit och nu under dagen ska vi baka mer till kalaset. Jag och min 1 åring!

4 kommentarer:

  1. Grattis lilla Vincent! Fin start på födelsedagen! Hoppas resten blir lika bra :)

    SvaraRadera
  2. Grattis på 1- årsdagen Vincent! Hoppas att dagen har varit fin för både son och föräldrar.

    SvaraRadera
  3. Grattis finaste lilla Vincent, tänk vilken liten skrutt han varit! Du ser himla fräsch ut på förlossningsbilderna också=)

    Pst, vi ska faktiskt till STHLM imorgon, men är tyvärr upptagna då. Hojtar när jag vet vilken helg vi åker nästa gång=)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott Vincent :)

    SvaraRadera