torsdag 22 mars 2012

Idag för 1 år sedan & förskola

Idag för ett år sedan var vi inne på förlossning och jag var igångsatt. I denna stund för ett år sedan hade jag precis provat på pilatesbollen och fick värkstimulerande för att få igång det hela ännu mer. Jag har inte så här bra minne men jag har gått tillbaka och tittat i förlossningsjournalen . Då var vi väldigt förväntansfulla, glada och längtade efter vår alldeles egna bebis.. Jag kommer alltid ha denna dag nära mitt hjärta. Och imorgon väntar den stora dagen. Overkligt !


 Idag har vi förresten varit på förskolan och hälsat på. De var väldigt trevliga, fina lokaler och det kändes riktigt bra. På tisdag börjar inskolningen. Det ser vi fram emot! Även om det kan bli jobbigt att vara ifrån Vincent. Sedan kanske han saknar mamma lite med. Men annars tror jag det kommer bli toppen.

Tack för grattis hälsningarna, ska försöka svara på dem nu!

1 kommentar:

  1. Stort grattis till dej i efterskott!!! Hoppas du fick en fin dag.
    Spännande med inskolning och ettårskalas.
    Kram

    SvaraRadera