måndag 12 mars 2012

Häng vid Alviks strand

Idag har jag och Vincent varit ute nästan hela dagen. Dock har det varit mycket gnäll och stökande från Vincents sida.  Jag försökte njuta av en lunch i form av lite av varje i solen men jag fick göra det kvickt för att sedan gå med vagnen och gunga den. Vi har gått längs Alviks strand och det är ju alltid vacker och rofylld utsikt där mot vattnet. Tankarna för mig till min första tid som nybliven mamma. Då hängde jag en hel del där och köpte sweet chili kycklingspett på Ica. Förra våren hängde jag även en del med denna mamma . En mysig tid i mitt liv som är minnen för livet.


Hur har din måndag varit?

3 kommentarer:

  1. Det är så tråkigt att det blev som det blev mellan dig och Therese... :/ Har du pratat något med henne på sistone?

    Ja, det är Oskar som gjorde alla tårtor faktiskt. Han är bäst på det ;) Jag är inte så duktig i köket, hehe. Så jag sköter typ städning istället :P Skjortan köpte vi på H&M och flugan hittade jag i en barnbutik som heter Bubbel här i Örebro :)

    SvaraRadera
  2. Så underbart det är att våren är här och att sommaren snart är kommen. Förra våren var verkligen fantastisk, nybliven mamma och allt så nytt och spännande.

    SvaraRadera